Klachten

Wij willen alleen het beste voor iedereen en zijn erg blij met uw betrokkenheid en zeer benieuwd naar uw mening. Ziet u een verbeterpunt, neem dan direct contact met ons op per mail, telefoon of contactformulier en wij gaan ermee aan de slag! Verbeterpunten kunnen te maken hebben met het product zelf, maar ook met de procedure van bestellen, betalen en bezorgen.

Wij streven ernaar om u een vers en gezond product te leveren dat minimale schade (het liefst geen schade) toebrengt aan het milieu. Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent met het resultaat op wat voor gebied dan ook. Laat u ons dit dan zo snel mogelijk weten zodat we u tegemoet kunnen komen en we er samen voor kunnen zorgen dat dit in de toekomst beter zal verlopen.

Onze gegevens:

De Almershof
Nieuw Almersdorperweg 5
1775RC Middenmeer

Tel. 0615011249
Email: info@almershof.nl
KvK-nummer: 68222874
BTW-nummer: NL216685916B01

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar De Almershof bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

 

© 2018 - 2020 De Almershof | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel